Ha det så trevligt i morgon allihop! Och hälsa alla fiskarna!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice Walker
Jag är redan i Halmstad så jag behöver inte alls gå upp så tidigt
Guy
Det är väl du som behöver gå upp tidigt om du skall hinna rulla städa gatorna och rulla ut den röda mattan i Halmstad innan de celebra ZoopetklubbVäst-besökarna anländer
Senast redigerad av Kjell Fohrman; 28 January 2005, 17:44.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Guy
Det är väl du som behöver gå upp tidigt om du skall hinna rulla städa gatorna och rulla ut den röda mattan i Halmstad innan de celebrea ZoopetklubbVäst-besökarna anländer
Det är redan ordnat och Arnold har lovat att demonstrera bottenfiltrets förträfflighet.
Jag har djup sorg och funderar på att dra mig ur för mina små mini-marier håller på att dö utan att jag fattar nånting..... Men så länge ynglen inte gör så att pappa diskus blir sjuk så blir det nog bra.
Nä ja skojar....ja kommer även fast ja håller på att bli av med alla dom små bäbisdiskusarna.
Jag har djup sorg och funderar på att dra mig ur för mina små mini-marier håller på att dö utan att jag fattar nånting..... Men så länge ynglen inte gör så att pappa diskus blir sjuk så blir det nog bra.
Nä ja skojar....ja kommer även fast ja håller på att bli av med alla dom små bäbisdiskusarna.
// Matteman
Du har väl inte gosat med de små mini-marierna tillräckligt mycket!
Guy
Det är väl du som behöver gå upp tidigt om du skall hinna rulla städa gatorna och rulla ut den röda mattan i Halmstad innan de celebra ZoopetklubbVäst-besökarna anländer
Ja det är väl det minsta man kan begära.
Kanske en liten orkester med och banderoller och ballonger och vimplar och .....
Därefter besöks Tropikcentret http://www.tropikcenter.se/ och Halmstads Zoologiska (ev. också Söndrums Akvarieaffär).
Avslutningsvis så besöks Kaj.P i Varberg där vi tittar på hans diskus- och dvärgciklidodling.
Anmälda Guy Palm - infödingar LUNCH
muppins - infödingar LUNCH
kaj.p - infödingar LUNCH
Mattias Andersson - infödingar LUNCH
Neptun - infödingar EJ LUNCH Niina - infödingar EJ LUNCH
Micke - Skåne LUNCH drd - Skåne LUNCH
Marie J - Maries bil LUNCH Morellen - Maries bil LUNCH
Edlund - Maries bil LUNCH Annsan - Maries bil LUNCH
cotterpin - Maries bil LUNCH
Maria Sjöjungfru + gube + 2 barn LUNCH
Zone + frugan + 1 Barn LUNCH Sven-Olof LUNCH
Kjell Fohrman - Kjells bil LUNCH marcuspajp - Kjells bil LUNCH Micke_A - Kjells bil LUNCH Lenmar - Kjells bil LUNCH
25 st deltagare
Medl.krav i Zoopetklubb Väst
1/ Ett glatt humör på träffarna
2/ Zoopet Gold-medlem
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Ja, nu är det inte alls lång tid kvar tills vi får fint Zoopet-besök här i Halmstad.
Ska bli himla kul!
Har satt kamerabatterierna på laddning....
Gäller bara att komma ihåg att använda kameran imorgon också, brukar ha en förmåga att glömma det...
Kommentar