För att fylla bilen från Halmstad så kommer även Niina.
Kul att vi är så många från Halmstad som ska med!
Har anmält mig till Zoopet Plus nu också, hoppas bara att jag får mina pengar i tid nu...
Det ska bli så kul att träffas ( och fika! ) igen....
Jag kanske ansluter mig till er när jag flyttat till Göteborg. Börjar nytt arbete där inom några veckor, flyttar permanent om några månader. Är ju ändå infödd västgöte från början, det borde väl räcka för att vara kvalificerad?
Får väl bli Zoopet Plus medlem också då...
/Hasse
mvh Hasse Det man inte vet, har man ingen aning om.
Är ju ändå infödd västgöte från början, det borde väl räcka för att vara kvalificerad?
Självklart räcker det - du är välkommen till Götet
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Ny lista över vilka som kommer den 20/11:
Kjell Fohrman
Guy Palm
Marie J
Neptun
Morellen
cotterpin
Micke A
Maria Hagberg
muppins
Lenmar + sambo
Smike
kaj.p
Mattias Andersson
Annsan
Niina
Sven Olof Törnquist.
Totalt 17stycken
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Akvaristiska hälsningar
Gör en ny uppdaterad lista.
Om du anmält dig men inte kan komma, så meddela det.
Om du är Zoopetplussare och vill komma men ännu inte anmält dig så är det nu hög tid att göra det.
Ny lista över vilka som kommer den 20/11:
Kjell Fohrman
Guy Palm
Marie J
Neptun
Morellen
cotterpin
Micke A
Maria Hagberg
muppins
Lenmar
Smike
kaj.p
Mattias Andersson
Annsan
Niina
Sven Olof Törnquist.
Totalt 16stycken
Vile du ha lite fikahjälp Kjell?
Med all säkerhet ja, men återkommer om några få dagar om detta,.
Akvaristiska hälsningar
Vi kommer att besöka några av de butiker som ligger närmast mig
Vi träffas
kl. 11.00 på Gubbero Zoo i Göteborg http://www.gubberozoo.com/
därefter fortsätter vi till
Trop Akvariefiskimporten i Göteborg http://www.tropakvariefiskimport.com/
därefter åker vi till
Ciklidhuset i Lerum http://www.come.to/ciklidleken
sedan avslutas det hela på mitt kontor i Jonsered där vi fikar. Temat för diskussionen när vi fikar blir
1/ Vad skall vi göra i Zoopetklubb Väst framöver
2/ I nya Zoopet Plus så skall man kunna recensera akvarieaffärer och vi pratar om vad en sådan recension skall innehålla utifrån de affärer vi just besökt.
Detta var programmet i sin helhet.
Synpunkter?
Akvaristiska hälsningar
Kommentar