Vi ska tänka på dig Agneta, speciellt när vi ligger dubbelvikta av skratt i något hörn på båten...
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
Ja tack till alla som gjorde denna resa till en fantastisk tillställning.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Som alla redan skrivit...grymt arrangemang från början till slut som får krediteras Kjell i första hand men även Kaj som ordna bussen & va chaufför mest hela tiden(i viss mån Ansjo som va "kodrajver" när Kaj ville ta en paus).
Trevligt sällskap var det också trots att vissa envisades med att dra timmerstockar & köra vinkelslip mitt i natten (detta är någonting som jag absolut inte håller på med själv)
Detta gör ju att man gärna åker med en gång till...tack alla
/Tomas
AgnetaKommentar
-
Tack alla medresenärer för en supertrevlig resa och ett speciellt tack till kaj.p som fixade fram en buss så alla kunde åka ihop vilket gjorde resan än bättre.
Det blir garanterat en resa också nästa årAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Snart klar med en seg dag på jobbet skall hem o se till alla nyförvärven alla såg dock prima ut förrutom en micropoecilia picta som lämnat in o andra sidan var det en del yngel i påsen.
Tacka alla för några kul dagar.Senast redigerad av kaj.p; 11 February 2009, 09:47.Kommentar
-
Har faktiskt inte ännu hunnit kolla så noga på mina fiskar, räkor, musslor, snäckor och mossor men det verkar dock vara OK.
Jag håller dock på att dona med några karantänskar så de kommer säkert i framåt kvällningen.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Koppat in rekorna ser bra ut så långt.
Men vi glömde ju mitt nano kar.
Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Gick inte lika bra för mig å mina L-201... 4st blev det till att spola ner vad gick fel Typiskt... det var ju detta köpet man var mest nöjd med.
Bättre gick det för räkorna och Fjärilcikliderna som mådde bra i påsarna och även nu några timmar efter inkoppningen
/TomasAgnetaKommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Inga bilder?Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter saltKommentar
Kommentar