Tack Kjell och Hjördis för att ni svängde ihop detta. Tack ni som var med och förgylde kvällen med erat sällskap. Var spännande att se Kjells nya nanno kar. God natt på er.
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
-
vi hade oxå trevligt och tackar för det, dock uteblev ju genomgången av nanokaren för grupp 2 .... well well...Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
Ja, tack för en mycket trevlig kväll - jag måste säga, vilket fantastiskt stöd med tillbehör... mat och dryckjomsmässigt - där var Johannesörtsnaps och björnbärsdricka... wow - vilka smaksensationer! Toppklass!.
Nåväl, jag slänger in ett par bilder - ett par stycken på nanokaren och några andra på 3 000-litaret.Kommentar
-
-
Halloj!
Ja, som du märker var björnbärsdrickan rejält i blodomloppet - så det blev ju bara en bild på 3 000-litaret... och inte en enda bild på själva partajet... men vi får se Kjelles fina trädgård iallafall!Kommentar
-
Tack för fotona MaxB - kul att se
Förstår att du missade själva kräftskivan - du var ju då fullt upptagen med att testa alla "saftsmaker"Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Hahaha!! maxB åker på fest och blir hemburen med bår.
Nu får jag massa kul bilder i huvudet här. jag sparar dom till den 5 timmar långa tågresan hem.
Fina bilder max!
Och en väldigt fin trädgård kjell! riktigt tjusig!
Och va söta små ungar det var där. bra jobbat!
(vem det nu är som står för barnen)Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Stämmer oxå in i tack för kören.
För allt gott till som alla fixat. För att vi får vara hemma hos Kjell.
Extra tack till maka som står ut med oss.
Det var kul och upplysande som alltid.
Väldigt fina bilder Max.
Nanokaren var så kul att se. Skapade ett väldigt stort VILL HAAgnetaKommentar
-
Var det inte en sådan Kjell hade i stora rummet.
Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Jepp - fast min var snyggare
Var det inte en sådan Kjell hade i stora rummet.
http://cgi.ebay.co.uk/CHEAPEST-Brand...d=p3286.c0.m14Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Kan bara instämma härlig trädgård riktigt vildvuxen roligt att se sådana trädgårdar i villaområden som jag tror det är??Mvh.PatrikKommentar
Kommentar