Hade varit kul barnledig och allt hmm får vi ihop en bil kan det ju bli riktigt trevligt.
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kommentar
-
Har du förnyat Goldmedlemskapet - din goldperiod löpte ju precis ut.
Kolla om du har betalt och om du gjort det så hör av dig (ibland försvinner inbetalningstalongerna på vägen) - om inte så är det bara att pynta in.
Vi får se vad ansjo säger om fredagsturen till Köpenhamn?Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Har du förnyat Goldmedlemskapet - din goldperiod löpte ju precis ut.
Kolla om du har betalt och om du gjort det så hör av dig (ibland försvinner inbetalningstalongerna på vägen) - om inte så är det bara att pynta in.
Vi får se vad ansjo säger om fredagsturen till Köpenhamn?Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Har du bytt mailadress så kommer den inte fram. Många har också spärrar mot massutskick och då blockeras Zoopetmail (då mäste man ange att mail från Zoopet är OK).
Får du t.ex. Zoopets månatliga nyhetsbrev http://www.zoopet.com/nyhetsbrev/ - om inte så är det något fel enligt ovan.
Oavsett vilket - du kan pynta in 225 spänn på bg 5680-2960 och ange ditt medlemsnummer 1317Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Jupp alltid trevligare med full bil om det går kolla med Micke H kanske?Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Skall oxå kolla med några här i gbg som jag åkt med tidigare
dessutom kan jag kolla med Guy - han har jag också samåkt med till killiutställningen tidigareAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Kolla runt lite du. Fråga om han nyktrat till Micke he he.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
Kommentar