Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
Tack för en trevlig stund alla som var med och ett extra tack till värd paret. Nu har vi ätit ett riktigt karla mål och fortsätter med lite öl skål på er.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Tack alla som var här - jag och frugan tyckte att det riktigt trevligt - och många godsaker blev över så vi klarar oss ända till påskaAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Tack för en trevlig eftermiddag som sagt Jag som ny i gänget har väl råd med några bortkomna "kommentarer" hihi :P
Det var väldigt trevligt att få träffa alla.
Och vilken häftig fascinerande cool grym mäktig lugn och harmonisk "kjellare" du har byggt upp
Man blir ju liksom lite sugen på hus om man säger så.. hehe
/SsonKommentar
-
Tack för en mkt trevlig eftermiddag/kväll allihop
Mycket inspirerande källare för en nybliven akvarist.Kommentar
-
Kommentar
-
Tack så mycket för en trevlig träff igår! Som vanligt trevligt att diskutera lite med likasinnade =)
Jag föreslår en träff hemma hos Lasse framåt vårkanten!Kommentar
-
Tack från oss för alla vänliga ord
Ja det verkar bli en diger vår -
Först så skall vi iväg till Planted Aquarium i Hannover, sedan blir det säkert också något i samband med Poeciliaweekenden i Varberg.
Hemma hos har vi tidigare pratat om hos Mats resp. Anders och så nu också ditt förslag om Lasse.
Dessutom brukar vi ju också ha en försommarträff .
Så det blir packat - men först i alla fall - se till att anmäla er till Tysklandsresan
2/ TYSKLANDSRESA
Vi upprepar resan som vi gjort tidigare.
Tid: 28/1 - 1/2 2011
Hålltider: Vi tar Stena färjan från Göteborg till Kiel kl. 19.00 på fredagskvällen den 28/1 och åker hem från Kiel på måndagskvällen den 31/1 (hemma i Gbg 09.00 på tisdagsmorgonen den 1/2).
Det är ju också möjligt för ett gäng att skippa färjan och åka ner med bil (skulle t.ex. funka bra för de som är från södra Sverige) och ansluta i Hamburg/Hannover.
Program: Vi besöker en husdjursmässa där växt-och Nanoakvarietävlingen Planted Aquarium ingår (kolla in Zoopetartikeln från förra årets Planted Aquarium). I övrigt kommer vi att besöka odlare, ev. offentliga akvarier, affärer. Exakt program kommer senare
Pris: Går ännu inte att ange exakt men sannolikt så kommer det att kosta ca. 2.000 kronor och då ingår färja t/r, hyttplats på färja, 2 nätters dubbelrum på hotell, bilkostnad i Tyskland. För de som åker bil direkt blir naturligtvis priset åtskilligt lägre.
Deadline för bokning: Preliminärt den 31/12, men ju tidigare desto bättre (båtresan blir dyrare ju senare man anmäler sig).
Anmälda:
Kjell Fohrman
ansjo
karrokaja
kaj.p
GöranE
staan
Pannecke
Totalt 7 st
Medlemskrav i Zoopetklubbväst:
Goldmedlem (och deras anförvanter)
Gott humör på träffarnaAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kommentar