Jag har i alla fall kollat med Akvariehobby om han inte kan ha öppet på söndagen... kunde ju vara kul att handla med sig lite firrar hem... Svaret blev att han bestämt sig för att ha öppet hus då, så det är kanske läge att lägga in det i planeringen!
Anmälan till Zoopetträff "på" Akvariets Dag-Uppsala
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanVar det ingen från väst som var intresserad Kjell??? Tänkte att ni hade ju planerat rally till Stockholm och allt ju!
Så nu vet ni vad jag har för mig./Marie.
Min zoon Mina hundar Min Dagbok
En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...Kommentar
-
Vi ska upp, men vi ska inte bo i stugbyn utan har löst det på annat sätt via nära och kära. Vi åker upp på lördagen då det är problem med jobb och djur att åka på fredagen. Vi kommer inte att deltaga på söndagen ej heller kommer vi att deltaga på supen.Kommentar
-
Vad kommer kostnaden för stugövernattning /festligheter att bli?
Jag jobbar fortfarande på att lösa OM jag kan komma upp och i så fall vilka dagar...
Är det någon som skall åka från Göteborg och som ev skulle kunna ta med en "liftare"?http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
-
Ursprungligen postat av MorellenVad kommer kostnaden för stugövernattning /festligheter att bli?
Jag jobbar fortfarande på att lösa OM jag kan komma upp och i så fall vilka dagar...
Är det någon som skall åka från Göteborg och som ev skulle kunna ta med en "liftare"?
Festen på fredagskvällen lär inte heller bli så dyr eftersom det blir "köpemat" som vi plockar med oss.
Vad Akvariets Dag kostar ser du på deras sida.
Jo jag lär ju åka från Göteborg och än så länge ekar det väldigt tomt i min bil.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Blir vi bara tex 6st kan vi ju ta en sex-bädds stuga vilket skulle inebära ett pris på ca 66 kr. Sen beror det på om alla vill dela hur som helst.FISHLOVERSBehandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!En glad "svenssonakvarist"
Kommentar
-
Kan meddela att jag snarkar något helt sanslöst (enligt resten av familjen), bör nog sova isolerad :-) Vi får väl ta diskussionen innan den 13:e, så vi vet hur många som vill ha "egen" stuga.Kommentar
-
Det hänger nog inte på priset på stugorna att anmälningarna inte rasar in eftersom det vore billigt även om man har en stuga för sig själv
Jag tror snarare att det beror på att folk är rädda för att få stryk av Tant Nancy i kloter (vad det nu är ). Till dessa kan jag bara meddela att jag har bestämt (nånting måste man ju få bestämma ) att eftersom hon ju är världsmästare i detta okända spel så kommer hon att få spela med händerna bakbundna.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Om någon tänkt sig att åka till Uppsala men har svårt att ta sig dit så finns ju möjlighet att åka med mig om ni bor efter vägen dit upp.
Jag åker väl antagligen via Örebro - Västerås, men skulle eventuellt istället kunna köra via Jönköping-Linköping.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Till dessa kan jag bara meddela att jag har bestämt (nånting måste man ju få bestämma) att eftersom hon ju är världsmästare i detta okända spel så kommer hon att få spela med händerna bakbundna.__________________
Även jag påminner om möjligheten att få skjuts, men norrifrån! Som läget är nu så åker vi nog vanlig personbil, men två platser gapar tomma även där!Kommentar
-
Tisdag sista anmälningsdag
Ja nu börjar det verkligen dra ihop sig - tisdag är sista anmälningsdagen för övernattning.
Zoopet kommer att ha en träff i samband med Akvariets Dag i Uppsala den 15-16 oktober.
Vi har preliminärbokat några stugor i Fjällnora ca. 17 km öster om Uppsala.
Det handlar om 4-bäddsstugor och varje stuga kostar 300 kr/dygn (dvs 75 kr/bädd och natt).
Meningen är att vi skall bo där fredag (14/10) och lördag (15/10) natt.
På fredag kväll har vi en fest - hur exakt den kommer att ske får vi återkomma till när vi vet hur många som anmäler sig.
På lördag förmiddag så tar vi ett Zoopetrace ner till affärerna i Stockholm innan vi fick lunchtid beger oss upp till Uppsala igen för att ansluta oss till Akvariets Dag-aktiviteterna.
Därefter har vi inte några speciella Zoopet-aktiviteter utan de som vill deltar på de Akvariets Dag-aktiviteter de känner för. Om man vill kan man ju också välja att t.ex. hoppa över något av de bägge dagarnas föredrag och istället besöka andra Zoopetare - det är upp till var och en.
Anmälan till Akvariets Dag-aktiviterna gör man genom att klicka på Akvariets Dag-länken ovan och sedan följa instruktionerna där.
I denna tråd anmäler man sig för övernattning i stugorna samt för festen på kvällen.
Anmälan Zoopetfest fredagen den 14/10 kl. 19.00
Kjell Fohrman
Rödlöga + sambo
Tant Nancy + Tobbe
Anmälan övernattning två nätter i stugby.
Kjell Fohrman
Rödlöga + sambo
Tant Nancy + TobbeAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Jag tror nog att jag skrivit det tidigare, men jag tar det igen... Jag och Tobbe hyr gärna en 4 personers stuga själva... Vi är nämligen ganska säkra på att Jonas och Rickard kommer med, men de kan inte bestämma sig så här tidigt... Kommer de inte med så tar vi kostnaden för en hel stuga i alla fall... vem vet, vi kanske får för oss att ta med GloriaKommentar
-
Nu börjar målsnöret att brinna för anmälningar till Zoopet-festen. Jag måste ringa senast tisdag eftermiddag för att göra slutbokningen. Har lite svårt att kolla på tisdag dag om det har kommit in några sena anmälningar så anmäl gärna senast på måndag kväll.FISHLOVERSBehandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!En glad "svenssonakvarist"
Kommentar
-
Viktigt!!!!!
URSÄKTA att jag tjatar men nu börjar det att brinna i knutarna.
Är det bara fem fiskar från hela Svea rike som vill gå på en Zoopet fest .
Ska vi inte kunna skrapa ihop till lite fler?
Det finns platser i bilar både från norr, Stockholm och söder.
Häng med vet ja och bli ett glatt stim Så att vi kan stimma och stoja tillsammans.
Kom och träffa Big boss av Zoopet och drottning Nancy av Östersund. Nancy som dessutom är världsmästare i Kloterspelet. Det är inte varje dag man träffar en världsmästarinna.
Kommer ni inte så "kräver" jag ett skriftligt läkarintyg på att ni är allergisk mot att ha skoj.FISHLOVERSBehandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!En glad "svenssonakvarist"
Kommentar
-
Påminnelse!!
Ursprungligen postat av RÖDLÖGAURSÄKTA att jag tjatar men nu börjar det att brinna i knutarna.
Är det bara fem fiskar från hela Svea rike som vill gå på en Zoopet fest .
Ska vi inte kunna skrapa ihop till lite fler?
Det finns platser i bilar både från norr, Stockholm och söder.
Häng med vet ja och bli ett glatt stim Så att vi kan stimma och stoja tillsammans.
Kom och träffa Big boss av Zoopet och drottning Nancy av Östersund. Nancy som dessutom är världsmästare i Kloterspelet. Det är inte varje dag man träffar en världsmästarinna.
Kommer ni inte så "kräver" jag ett skriftligt läkarintyg på att ni är allergisk mot att ha skoj.Senast redigerad av RÖDLÖGA; 12 September 2005, 07:14.FISHLOVERSBehandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!En glad "svenssonakvarist"
Kommentar
Kommentar