Nu har vårt par med Vieja synspila som går i ett av karen på utställningen lekt. På en rot, precis framför frontrutan, har hon lagt en rejäl romkaka och hanen är minst sagt på sin vakt. För er som inte varit på vår utställningen ännu så är det ett bra läge nu.
Akvarieutställning + Ciklidstämma i Göteborg
Kollaps
X
-
-
Kul och det passar ju bra eftersom jag just plockade fram kameran för att åka in ytterligare en vända till utställningen. Detta eftersom jag saknade några kort till den Zoopetartikel om utställningen jag just nu håller på att sätta ihop (kommer upp imogon).Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiNu har vårt par med Vieja synspila som går i ett av karen på utställningen lekt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Zaphi
Nu har vårt par med Vieja synspila som går i ett av karen på utställningen lekt.
attans, skulle varit kul å sett.
Kjell tänkte höra om du tog nån bild på det öppna akvariet med vattenfall ?Senast redigerad av Kjell Fohrman; 02 January 2006, 18:39.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
snygga foton båda tvåKommentar
-
Artikel från utställningen
Jag har nu lagt in en artikel från utställningen för den som är intresserad http://www.zoopet.com/index.php?opti...sk=view&id=379
Observera att artikeln är skriven i dåtid (eftersom den kommer att ligga kvar efter utställningen) men den pågår alltså ytterligare en tid.
Ytterligare en massa foton från utställningen kan ses i Zoopets stora fotoarkiv (gäller enbart goldisar) http://www.zoopet.com/bilder/showgallery.php?cat=635Senast redigerad av Kjell Fohrman; 03 January 2006, 14:45.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
-
Trevligt med fler fotonAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
tyckte detta akvariet va rätt läckert också.
måste bara lära mej syrrans kamera.
bilderna blir nåt så groteskt suddiga.Senast redigerad av Raven; 15 October 2006, 00:54.Kommentar
-
måste bara lära mej syrrans kamera.
bilderna blir nåt så groteskt suddiga
Du får väl se till att masa dig iväg till nästa Zoopetvästträff som ju kommer att tillägnas fiskfotot så risken är stor att du lär dig nåt därAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
kan ju alltid läsa dom där länkarna också som finns i min signatur
problemet är att kameran är för långsam.
stillastående objekt blir bra och skarpt men så fort de rör på sej så blir det problem.
sen är inte autofokusen bra för akvarier heller.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Ravenproblemet är att kameran är för långsam.
stillastående objekt blir bra och skarpt men så fort de rör på sej så blir det problem.
sen är inte autofokusen bra för akvarier heller.
Så bladen på botten är alltså bra och skarpt eller menar du att de rör på sig.............Senast redigerad av Kjell Fohrman; 06 January 2006, 19:02.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanJa, ja skyll ifrån dig du. Det är lättare att skylla på kamerna än att lära sig
Så bladen på botten är alltså bra och skarpt eller menar du att de rör på sig.............
mvh janneFantasi är viktigare än kunskap.Albert EinsteinKommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanJa, ja skyll ifrån dig du. Det är lättare att skylla på kamerna än att lära sig
Så bladen på botten är alltså bra och skarpt eller menar du att de rör på sig.............
Ta stöd med huvudet och kolla i det lilla fönstret på kameran, iställetför att stå och kolla i displayen och skaka med "fria", raka armar.....Senast redigerad av Hank; 09 January 2006, 08:55.Kommentar
Kommentar