Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
jepp, den började när vi lämnade bakken mot Kbh.Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh.PatrikKommentar
-
jotack. Men på hemvägen på båtarna så drack jag 2 st 8:or gammeldansk, tog 40 minuter så försvann migränen. Inget jag har testat efteråt men jag kan tänka mig att prova nästa gång jag har förkänning och har tillgång till gammeldansk.
Minne och minne, räddade ett par av killarna från att göra av med åt skogen för mycket pengar. Där fanns ju en del som försökte erbjuda annat än stripp.
Var ju piercad i bröstvårtan på den tiden, hade en läcker 6mm ring. Så den ena tjejen började knipa polaren i bröstet, varpå han säger till henne att ge sig på mig ist. Hon märker att jag är piercad och frågar, you like pain. Tja intelligent som man är så tog jag tag i ringen och drog så att jag säkert kunnat få i en dubbelt så stor ring och svarade yes med ett djävulsgrin. Det tog inte lång tid innan hon stack och övriga lät vårt sällskap vara.Kommentar
-
jotack. Men på hemvägen på båtarna så drack jag 2 st 8:or gammeldansk, tog 40 minuter så försvann migränen. Inget jag har testat efteråt men jag kan tänka mig att prova nästa gång jag har förkänning och har tillgång till gammeldansk.
Minne och minne, räddade ett par av killarna från att göra av med åt skogen för mycket pengar. Där fanns ju en del som försökte erbjuda annat än stripp.
Var ju piercad i bröstvårtan på den tiden, hade en läcker 6mm ring. Så den ena tjejen började knipa polaren i bröstet, varpå han säger till henne att ge sig på mig ist. Hon märker att jag är piercad och frågar, you like pain. Tja intelligent som man är så tog jag tag i ringen och drog så att jag säkert kunnat få i en dubbelt så stor ring och svarade yes med ett djävulsgrin. Det tog inte lång tid innan hon stack och övriga lät vårt sällskap vara.där ser du det är inte bra att vara piercad
Mvh.PatrikKommentar
-
Zoopet Syd tänker ha en Kräftskiva hemma hos Stene
Datum:Lördagen den 2 Augusti
Tid:15.00
Var:I Röinge utanför Höör(adress kommer på PM)
Vad som kommer att hända,förutom att äta Kräftor och dricka gott
så kommer det att bli nån slags Frågetävling givetvis sen lite Skyttetävling i Skogenoch framförallt att ha trevligt i vänners
sällskap,så alla är välkommna som är medlemmar på Zoopet
man behöver inte vara Goldis för att deltaga på Syds-Akviteter
det räcker man är Fisk-Nörd Och har glatt fest humör
Vi tar givetvis med oss själva vad vi ska förtära och dricka
ANMÄLDA
-------------------------------------------------------
Patrik steen+tanta+3 glyttar
Miluhe+Schumi
NIC+Damsällskap
Nå Nirvana Nu+Gumman
11 st anmälda än så längeMvh.PatrikKommentar
-
I det fallet det var dåligt så var det när min numera bortgågne schäfer hoppade upp på mig en sommar och ena klon fastnade i ringen. Läkte aldrig efter det, och då blev det NO MORE PIERCING. Då rök alla.Kommentar
-
Mvh.PatrikKommentar
-
Bara att anmäla sig till Kräftskivan,äta Kräftdjur och och prata fisk kan det bli bättre...)Mvh.PatrikKommentar
-
Hur har det gått med Altumen och räkorna??
Mest undrar jag om räkorna för jag är själv inne på att göra en större vas att ha på firman.Kommentar
-
Mvh.PatrikKommentar
-
Jo dom andra var väl lite större.
Att hitta en ny vas borde inte vara så svårt. Kolla med antik affärer.
Där kan man hitta mycket.Kommentar
-
Mvh.PatrikKommentar
-
Låter som jag tänkt, har sett en jättevas på ikea. Kommer inte ihåg vad den heter, men den hade varit ok. Fast det blir väl till att gå igenom lite fler butiker innan man hittar något som är !!!WOW!!! den ska jag haKommentar
Kommentar