hade vart roligt och tågbiljetten vara inte alltför dyr (500:-) men fanns lite prob. 1. inte 100% på att ekonomin tillåter, 2. tåget är inte framme förrens 11,32 och fanns inga tidgare avgångar
Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
lyfter upp tråden...finns det fler som vill hänga med?Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Linda
160 L - startat 23/12
Platys 6 st + yngel
Ancistrus 2 små
LDA25, Pittbull pleco 2 st
Kuhlii ålar 3 st
Dvärgciklid 2 st
http://lisopasi.blogspot.com/Kommentar
-
Det...
...här var ju rock´n roll!
Akvarieträff på hemmaplan nu när man just skaffat sitt första "riktiga" akvarium.
Med den sedvanliga turen jag besitter kan jag naturligtvis inte delta i Helsingörstureneftersom jag är bortrest
men jag hoppas att det blir fler liknande arrangemang framöver där man kanske kan följa med.
Hoppas ni får det bra i Danmark.
Jag kan ta en egen tur dit då jag bara har 15 minuters promenad till knutpunktenDen som söker han letar...Kommentar
-
Hej alla glada sydare!
Nu börjar det närma sig... knutpunkten, ligger den vid båtarna? Det var nog 8 år sedan jag var i Helsingborg..
Jag hoppas vi hittar varandra...och undrar om Micke kan vara samordnare? Jag skickar mitt telefonnummer till dig... och hoppas att du skickar ditt tillbaka om man kan ringa om man "kör vilse". Parkerar man sin bil på knutpunkten?Kommentar
-
Såå var vi bara 12... ställer vi in eller kör på? Det är frågan...Kommentar
-
Karta finns HÄR
Zoopetklubb Syd besöker den den 27/1 Öresundsakvariet i Helsingör. Vi träffas på Knutpunkten i Helsingborg kl. 11.00 vid biljettkassorna till Scandlines för gemensam resa till Helsingör. Inträde på akavriet är 50 dkr för vuxna och 30 dkr för barn 3-14 år.
Mer information om Öresundsakvariet: http://www.oresundsakvariet.ku.dk/
Anmälda
Micke, Carolina och Pontus
Solbacka med man + 2 barn
Guy Palm
Nighthawk
NE med fru och 1barn
Totalt 12 st
Förslag till framtida aktiviteter
Stoby Akvarieaffär
Svedala CiklidMvh Michael Persson
www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleriKommentar
-
Hade varit himla kul att följa med, men det blir för mycket akvaristik den helgen om jag åker iväg på lördagen också... Jag ska ägna hela söndagen åt att döma i Malmö Akvarieförenings Hempristävlan:
Nu tycker jag inte 12 deltagare är någon som helst anledning att ställa in. Tvärtom, det är ett bra resultat för en förstagångsträff! Zoopet Väst, som hade Mr Zoopet själv som lockbete drog 18 personer till sin första träff.
Som hängiven akvarist och styrelsemedlem i Malmö Akvarieförening hoppas jag fler får upp ögonen för att det är kul och inspirerande att träffa andra akvarister i verkliga livet! Akvaristik kan faktist vara en riktigt social hobby!Kommentar
-
-
Håller med både stene och Daniel i Malmö.
12 st är väl en bra start - ni får ha det så jättetrevligt.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Jag är i allafall i Helsingborg kl. 11.00 i morgonHoppas att alla på listan kommer nu
Kommentar
-
Vi ses vid biljettkassorna till Scandlines på Kntpunkten kl. 11.00 imorgon!
Karta finns HÄR
Zoopetklubb Syd besöker den den 27/1 Öresundsakvariet i Helsingör. Vi träffas på Knutpunkten i Helsingborg kl. 11.00 vid biljettkassorna till Scandlines för gemensam resa till Helsingör. Inträde på akavriet är 50 dkr för vuxna och 30 dkr för barn 3-14 år.
Mer information om Öresundsakvariet: http://www.oresundsakvariet.ku.dk/
Anmälda
Micke, Carolina och Pontus
Solbacka med man + 2 barn
Guy Palm
Nighthawk
NE med fru och 1barn
Totalt 12 st
Förslag till framtida aktiviteter
Stoby AkvarieaffärMvh Michael Persson
www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleriKommentar
Kommentar