Vi är alla Nikon´s fans förutom drd,NE,Mobil NIC och nu duså hälften hälften kanske
Mobil is the shit, hehe.
Tackar alla inblandade i denna intressanta sydträff, kul att träffa er alla!!
Kom hem och ville såklart slänga i roten direkt... (53 hög 27 bred)
Flöt som en kork det j**la aset, oväntat...
Efter en del svordomar och ett antal ras så kom jag på en riktig bonnalösning; om jag lägger en sten ovanpå roten som är förankrad i en prussikreptamp, (arboristlina, typ) som jag förankrar i regeln som för närvarande håller upp rampen, så kommer den, om den faller, inte krossa bottenglaset. ( isåfall ett fall på 60 cm...) Sagt och gjort, roten står där den ska om än tillfälligt.
Lite bilder kommer snart..
Tackar alla inblandade i denna intressanta sydträff, kul att träffa er alla!!
Kom hem och ville såklart slänga i roten direkt... (53 hög 27 bred)
Flöt som en kork det j**la aset, oväntat...
Efter en del svordomar och ett antal ras så kom jag på en riktig bonnalösning; om jag lägger en sten ovanpå roten som är förankrad i en prussikreptamp, (arboristlina, typ) som jag förankrar i regeln som för närvarande håller upp rampen, så kommer den, om den faller, inte krossa bottenglaset. ( isåfall ett fall på 60 cm...) Sagt och gjort, roten står där den ska om än tillfälligt.
Lite bilder kommer snart..
Den flöt allsåhimmla oturdu har lite att ta av om man säger så
2,2 kilo, 120 spänn, svårt att klaga... [ATTACH]15937[/ATTACH]
kardinalerna, ser lite fjuttigt ut med 20, skulle tagit 40...
[ATTACH]15938[/ATTACH][ATTACH]15939[/ATTACH][ATTACH]15940[/ATTACH][ATTACH]15941[/ATTACH][ATTACH]15942[/ATTACH]
Bonnalösningen.
[ATTACH]15943[/ATTACH]
[ATTACH]15944
Varför har man inte sand på bottnen... :confused:[/ATTACH][ATTACH]15945[/ATTACH][ATTACH]15946[/ATTACH][ATTACH]15947[/ATTACH]
Det var en bra lösning enligt bilden en stor sten på, fall i fall om den ramlar och kanske krossar glaset så ni blir utkastade ur huset får betala ett par kronor i skadestånd,blir stämd får sitta på kåken,gubben drar ut er på rälsen när tåget kommer ett par yxor i ryggen.....så knöt du en lina om stenen i hopp att det ska dämpa fallet bra tänkt NIC
Senast redigerad av Patrik Steen; 14 December 2008, 08:11.
Hej alla o tack för en trevlig dag igår! Kul att se er IRL o jättefint kar Starman!
Jättefina bilder med. Ska försöka köpa mig en systemare i julklapp(ja åt mig själv) så får vi se om jag kan konkurrera lite...
Kommentar