Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
Ni som inte har såna som jag o starman kommer att bli så fet avis________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Kommentar
-
Zoopet-Syd tänker besöka Auktionen som MAF anordnar årligen,vi kommer att samlas utanför portarna då dem som har saker som ska säljas lämnar in det i god tid innan.Därefter åker vi gementsamt till Zoo-Giganten i Lomma för lite Kaffe och en massa fisk tittande...=)
När:1 mars
Var:Södra Bulltofta Vägen 46 i Malmö(Kirseberg)ISS lokalerna
Tid:09.30-?
Mer om Auktionen kan man läsa på denna tråd och där är info om hur man går till väga för att föranmäla Varor
Anmälda
-----------------------------------------
Patrik Steen
Miluhe
Schumi
Guy Palm
drd
NIC
Nå Nirvana Nu
Big Sal
Starman
NE
Matnil
Kaj P
Kjelle Persson
Nina82+5
Ahlqvist
Bluesman
aneta
Hujedamig
aggehunk+1
Melissa84
26 Stycken anmälda än så länge så kom igen bara att anmäla sig till årets händelse i Malmö MAFs Storauktion.Mvh.PatrikKommentar
-
Kommentar
-
som Nic sa du får ropa som en galning på allt för sen när det sätter igång då går det undan
Mvh.PatrikKommentar
-
Skulle bara säga att jag kommer inte att vara med på föraktiviteterna utan endast befinna mig på auktionen.
Syrrans 25 års kalas kvällen innan lär göra mig lite seg i kolan
Fri dricka i baren ju ..hehehehe________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Guest
Nu längtar jag till auktionen....ska bli skoj....
Hoppas dom har mycket korv : )
Och Kaffe till drd : )Kommentar
-
Om jag kommer så pryds även jag av en lika fin namnbricka som starman och drd.....Kommentar
-
Kommentar
-
Zoopet-Syd tänker besöka Auktionen som MAF anordnar årligen,vi kommer att samlas utanför portarna då dem som har saker som ska säljas lämnar in det i god tid innan.Därefter åker vi gementsamt till Zoo-Giganten i Lomma för lite Kaffe och en massa fisk tittande...=)
När:1 mars
Var:Södra Bulltofta Vägen 46 i Malmö(Kirseberg)ISS lokalerna
Tid:09.30-?
Mer om Auktionen kan man läsa på denna tråd och där är info om hur man går till väga för att föranmäla Varor
Anmälda
-----------------------------------------
Patrik Steen
Miluhe
Schumi
Guy Palm
drd
NIC
Nå Nirvana Nu
Big Sal
Starman
NE
Matnil
Kaj P
Kjelle Persson
Nina82+5
Ahlqvist
Bluesman
aneta
Hujedamig
aggehunk+1
Melissa84
lilleulv
27 Stycken anmälda än så länge så kom igen bara att anmäla sig till årets händelse i Malmö MAFs Storauktion.Mvh.PatrikKommentar
-
Roligt för i år är att vi har slaget antalet anmälda med råge nja råge är kanske ett starkt ord några fler ialla fall...titta själva 08-ans Auktion hemskt ord 08 jag ändrar det till Auktionen 2008 känns genast bättre.
tog en stund att hitta det..He He Härligt att vi blir fler och fler för vart år utvecklingen går åt rätt håll,2007 Var vi bara 3 stycken ifrån Syd så antalet stiger kan ju inte bli bättre.
Senast redigerad av Patrik Steen; 25 February 2009, 19:04.Mvh.PatrikKommentar
-
Guest
Roligt för i år är att vi har slaget antalet anmälda med råge nja råge är kanske ett starkt ord några fler ialla fall...titta själva 08-ans Auktion hemskt ord 08 jag ändrar det till Auktionen 2008 känns genast bättre.
tog en stund att hitta det..He He Härligt att vi blir fler och fler för vart år utvecklingen går åt rätt håll,2007 Var vi bara 3 stycken ifrån Syd så antalet stiger kan ju inte bli bättre.
http://www.zoopet.com/forum/showthre...=96061&page=16
Roligt att vi blir fler....såg att jag var med på en bild
såg jag inte innanKommentar
Kommentar