Jag tycker vi kör denna tråd ett taga till angående Åled om det är inte intresse till det i slutet av November så kör vi nåt annat på närmare håll,så det gäller att svara om någon är sugen på det,detta kommer att bli en hel dag med andra besök i så fall som Guy Palm här på Zoopet kommer eventuellt att ordna.Det är därför av stor vikt att vi svarar om det finns intresse för det annars gör vi något annat som vi fixar på närmare ort.
Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
Tänk på att vi i Halland åker till GCG-auktionen den 24 november så den helgen passar inte för hallandsbesök.
Kan bli lite tight nu när vi närmar oss december med stormsteg. Å andra sidan finns Åleds akvarieaffär kvar nästa år ocksåSenast redigerad av Guy Palm; 23 October 2007, 18:31.Kommentar
-
Kommentar
-
Är det inga Zoopetsydare som är intresserade av växter, räkor etc. som skall haka på resan till Hannover i månadsskiftet januari/februari http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=110001Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Är det inga Zoopetsydare som är intresserade av växter, räkor etc. som skall haka på resan till Hannover i månadsskiftet januari/februari http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=110001Mvh.PatrikKommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Jag känner att jag har lite för mycket för en längre resa nov-dec pga att barnen fyller år och sedan närmar sig julen med stormsteg
Men någon kortare resa här nere skulle vara roligt
Sedan ska jag till Sthlm. i feb, själv så man undrar hur mycket pengar jag kan lägga på mig själv
Men till Åleds vill jag ju ocksåsuck
Kommentar
-
men det lutar åt att vi hänger på enligt chefen här hemma stor stad mycket att titta på
Senast redigerad av Patrik Steen; 24 October 2007, 17:16.Mvh.PatrikKommentar
-
Vi är ett gäng från Malmö akvarieförening som ska åka upp till akvarieauktionen i Göteborg i november (finns separat tråd om auktionen här på Zoopet). Vi blir åtminstone två bilar med folk, kanske finns det någon plats över i en bil. Om det är någon zoopetsydare som vill slå följe så säg till.Kommentar
-
Vi är ett gäng från Malmö akvarieförening som ska åka upp till akvarieauktionen i Göteborg i november (finns separat tråd om auktionen här på Zoopet). Vi blir åtminstone två bilar med folk, kanske finns det någon plats över i en bil. Om det är någon zoopetsydare som vill slå följe så säg till.Mvh.PatrikKommentar
-
-
Vi är ett gäng från Malmö akvarieförening som ska åka upp till akvarieauktionen i Göteborg i november (finns separat tråd om auktionen här på Zoopet). Vi blir åtminstone två bilar med folk, kanske finns det någon plats över i en bil. Om det är någon zoopetsydare som vill slå följe så säg till.
hör med "tummen" han behöver garanterat skjutsNemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
Kommentar
-
Ett dagsaktuellt tips på akvarierelaterad aktivitet:
Tropikmässan i Malmö:
Det är förstås mest kräl- och groddjur som säljs på mässan men Malmö Akvarieförening och några av dess medlemmar har ett stånd där de säljer lite odlad fisk och akvarieväxter och gör reklam för föreningen. Tveka inte att hälsa på oss om du är på mässan och passerar vårt bord!Kommentar
-
Ett dagsaktuellt tips på akvarierelaterad aktivitet:
Tropikmässan i Malmö:
Det är förstås mest kräl- och groddjur som säljs på mässan men Malmö Akvarieförening och några av dess medlemmar har ett stånd där de säljer lite odlad fisk och akvarieväxter och gör reklam för föreningen. Tveka inte att hälsa på oss om du är på mässan och passerar vårt bord!Kommentar
Kommentar