Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sintei
    • May 2006
    • 501

    pyttsan, lägg trimmet i en balja som du märker med mitt namn

    Skämt åsido, när är sista "anmälningsdagen"?
    www.akvascape.se - design i vattenvärlden

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Ursprungligen postat av Sintei
      pyttsan, lägg trimmet i en balja som du märker med mitt namn

      Skämt åsido, när är sista "anmälningsdagen"?
      Nja det blir väl nån gång nästa vecka skulle jag tro men det är inte så viktigt det är bara att höra av sig i så fall vid intresse,men eftersom jag inte har dator för tillfälle så får nån annan uppdatera tråden,sitter för närvarande på jobb och skriver.Kanske blir ett köp av en ny bärbar i morgon.
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        Nån som har varit på Zoo City än?Sen har man en bärbar också en Advent men varför klarar jag inte att koppla in min router till den där kommer bara upp nåt lösenord som man ska tydligen koppla in.Den funkar med nätverks kabel bara + försäljaren sa att det skulle vara en sändare inbyggd i datorn som tar emot signalen men varför funkar det inte
        skulle vara tacksam för hjälp
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • Tenkare
          • May 2005
          • 2519

          Vilket märke på routern, och haqr du själv kopplat in den?
          Neca eos omnes, deus suos agnoscet


          Min zon Min Tenkare

          Kommentar

          • Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

            Ursprungligen postat av Tenkare
            Vilket märke på routern, och haqr du själv kopplat in den?
            Belkin heter den har försökt att koppla in den men har inte lyckas,nu kör jag med en vanligt kabel och det funkar efter en del klydd funkade först inte det iheller men tantan gjorde nåt så det funkade men det går bara på ettan på modemet och inte dem andra tre övriga.
            Mvh.Patrik

            Kommentar

            • Tenkare
              • May 2005
              • 2519

              Hade samma problem hos svärmor. Men efter att ha kört med sladden ett tag så började det fungera på det trådlösa, utan att jag riktigt kommer ihåg vad jag gjorde. Tror du ska registrera datorn i routern. Fick du med en manual så har du kanske ett telenr för teknisk support. Det hade dom till d-link iaf.
              Neca eos omnes, deus suos agnoscet


              Min zon Min Tenkare

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Ursprungligen postat av Tenkare
                Hade samma problem hos svärmor. Men efter att ha kört med sladden ett tag så började det fungera på det trådlösa, utan att jag riktigt kommer ihåg vad jag gjorde. Tror du ska registrera datorn i routern. Fick du med en manual så har du kanske ett telenr för teknisk support. Det hade dom till d-link iaf.
                Jag ringde ett sådant Nr men dem hade stängt över helgen.Jag tror att vi försökte att registrera den men det lyckads inte men man skulle uppge nåt lösenord
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • NE
                  • January 2004
                  • 1549

                  Har varit på ZooZity, fantastisk butik att titta på djur i, för tillfället inkörningsproblem och begränsat med tillbehör på akvariesidan.

                  Väl värt ett besök, ska kanske ta det istället för zoogiganten på lördag, eller också
                  /Niklas

                  Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

                  Kommentar

                  • Patrik Steen
                    • May 2006
                    • 8464

                    Ursprungligen postat av NE
                    Har varit på ZooZity, fantastisk butik att titta på djur i, för tillfället inkörningsproblem och begränsat med tillbehör på akvariesidan.

                    Väl värt ett besök, ska kanske ta det istället för zoogiganten på lördag, eller också
                    Kunde inte varit bättre förslag faktiskt
                    Mvh.Patrik

                    Kommentar

                    • Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

                      Har dem Saltvatten firrar på ZooZity??
                      Mvh.Patrik

                      Kommentar

                      • NE
                        • January 2004
                        • 1549

                        Ursprungligen postat av stene
                        Har dem Saltvatten firrar på ZooZity??
                        Jepp,

                        En del av sötvattnet var nedstängt nu på grund av inkörningsproblem men de är förhoppningsvis i gång om en vecka.

                        Zoogiganten är på vägen så vi kan ta det också om det kniper.

                        För de som kommer norr ifrån kan vi ju samlas någon stans för samåkning (de som inte redan ordnat sådant), vi kan kanske utnytja zoogigantens parkering för detta.

                        Ps. om du inte fått rätt på routern tills dess så ta med den så fixar vi det Ds.
                        /Niklas

                        Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

                        Kommentar

                        • janne dansk
                          • June 2004
                          • 1740

                          Ursprungligen postat av stene
                          Jag ringde ett sådant Nr men dem hade stängt över helgen.Jag tror att vi försökte att registrera den men det lyckads inte men man skulle uppge nåt lösenord
                          är dett lösenord till routern, så brukar dett vare antigen ADMIN eller 12345
                          testa dett
                          mvh janne
                          Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

                          Kommentar

                          • Patrik Steen
                            • May 2006
                            • 8464

                            Ursprungligen postat av NE
                            Jepp,

                            En del av sötvattnet var nedstängt nu på grund av inkörningsproblem men de är förhoppningsvis i gång om en vecka.

                            Zoogiganten är på vägen så vi kan ta det också om det kniper.

                            För de som kommer norr ifrån kan vi ju samlas någon stans för samåkning (de som inte redan ordnat sådant), vi kan kanske utnytja zoogigantens parkering för detta.

                            Ps. om du inte fått rätt på routern tills dess så ta med den så fixar vi det Ds.
                            Jepp om jag inte har fått det klart så tar jag med den,har inte du nåt Windows office som du kan lägga in det som medföljde var Vista det var för dyrt det andra office paketet
                            Mvh.Patrik

                            Kommentar

                            • Patrik Steen
                              • May 2006
                              • 8464

                              Ursprungligen postat av janne dansk
                              är dett lösenord till routern, så brukar dett vare antigen ADMIN eller 12345
                              testa dett
                              mvh janne
                              Ska testa det
                              Mvh.Patrik

                              Kommentar

                              • NE
                                • January 2004
                                • 1549

                                Finns väl fungerande gratisvarianter, till exempel:

                                The official home page of the Apache OpenOffice open source project, home of OpenOffice Writer, Calc, Impress, Draw and Base.
                                /Niklas

                                Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

                                Kommentar

                                Arbetssätt...