Hmmm... Ett stycke fifi kommer nog att vinna alla spytävlingar, är väldigt sjösjuk [och pinsamt nog en aning havsrädd, tror alltid att båten ska sjunka!] och kommer vara grön! Men ska försöka hitta lite åksjuketabletter och har ju mina trogna sömnpiller - får sjunka ner i en självmedicinerad koma om det blir för illa
Växt- och räkresa till Tyskland
Kollaps
X
-
det blir att sjunga "august och lotta" bara haha..Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
Vi går mot vinden och dessutom så går vi större delen av resan mellan Danmarks öar där det inte blåser så mycket.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
-
mvh
Fifi
I'm so cute, I poop rainbows.Kommentar
-
Fast mata då in adresserna innan
Fredag
1/ Hamburger Strasse 283, 38114 Braunschweig
2/ Burgdorfer str. 72-80, 31275 Lehrte
3/ Ahornweg 3a, 31867, Lauenau
4/ Am Markt 5, 31552 Apelern
Lördag
1/ Messegelände, 30521 Hannover
2/ Helenstr. 7, 30519 Hannover
3/ Herrenhäuser Str. 4a, 30419 Hannover
4/ Am Markt 5, 31552 Apelern
Söndag
1/ Kampstraße 30, 22113 Oststeinbek
2/ Stein-Hardenberg-Str. 22045 Hamburg (Wandsbek)
3/ Lokstedter Grenzstraße 2, 22527 Hamburg
4/ Schwedenkai 1, 24103 KielAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Jag önskar er en trevlig resa! Själv var jag i Helsingfors för tre veckor sedan. 20 sekundmeter... jag har aldrig varit sjösjuk förut utan varit väldigt tålig medans andra dukat under... 20 sekundmeter var mer än vad jag mäktade med... Att se hur dansgolvet gjorde "line-dance" från sida till sida var mer än vad jag klarade med så jag kastade in handduken och gav vika för den store vite porslinsguden... Jupp... Även de kaxigaste... Ha det superkul och tänk inte på bittra, ångerfulla mig... nej-nej... roa er kungligt! Det hade ju jag gjort om jag hade vart med. Må vindarna blåsa från rätt håll!!Goa hälsningar, Maria Min hemsidaMan kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
Jag vill ju för fanken med juh!!!
Fler tillfällen.... ? för räkresa till Tyskland?? Kidding me??? 2009 kanske ja...
Goa hälsningar, Maria Min hemsidaMan kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
Kommentar