Blir så besviken

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JEK
    • March 2007
    • 1467

Ursprungligen postat av Nilsrolf
    Har inte koll på exakt hur de arbetar, men pwss har väl inget lager, utan samlar upp beställningar, beställer från grosssisten och levererar, tar tid då, om det är så, Guldfisken är bäst, svarar alltid och levererar snabbt, priserna har jag däremot ingen koll på, akvarieshopen ok också, men begränsat sortiment
    Pwws har ett stort lager, men dom är kanske inte tillräckligt anställda för att hinna med.
    Jag tycker PWSS är bra även fast man får vänta länga ibland. Bäst priser och sortiment... Min favorit webshop är www.cichlidecentret.biz Bra sortiment och priser och otroligt snabb leverans. Men tyvärr ligger den i Danmark...
    Mvh.
    Johan - akvarielös!

Kommentar

• cattus
      • August 2007
      • 167

Går det inte att maila och fråga innan om det finns i lager då?
      Om dom håller ett lager? Eller inväntar beställningar och sedan beställer från grossist?
      Allt går om man vill...

Kommentar

• c90368
        • September 2006
        • 5973

PWSS har ett jättebra sortiment, låga priser och bra priser på frakten!

Guldfisken.se har ett något mindre sortiment, högre priser och postens fraktpriser!

Det är bara att välja, man kan inte både ha kakan och äta upp den

Jag väljer leverantör efter hur angelägen jag är att få en snabb leverans, ibland kan man vänta ibland har man bråttom!

Ska väl tillägga att Guldfisken för det mesta är billiggare än de lokala handlarna så länge man köper så mycket eller "dyrt" så man kan räkna hem frakten.

När man ska handla CO2-utrustning, pH-mätare eller liknande saker så är dags att titta ner på Tyskland.
        Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
        http://www.youtube.com/user/c90368
        /Maths

Kommentar

• RoBo
          • December 2007
          • 63

Ursprungligen postat av cattus
          Går det inte att maila och fråga innan om det finns i lager då?
          Om dom håller ett lager? Eller inväntar beställningar och sedan beställer från grossist?
          Är ju helt ok men då får dom ju skriva det på hemsidan fråga först om vi har din vara hemma. Vill ju inte betala för något som dom kanske senare inte kan leverera.

Kommentar

• Ramnissan
            • October 2007
            • 514

Ursprungligen postat av ansjo
            Och jag handlar för det mesta i min lokala zoobutik om det ska gå snabbt.
            Tänk det gör jag med, det är smidigast så.

Kommentar

Arbetssätt...