Det var inte lön förrän imorgon. Fiskarna får vänta en dag.
Fond för bevarandet av Malawicikliderna
Kollaps
X
-
Här kom brev från Ad med en film
Dear friend,
I have just returned from Malawi and seen what Alan and Larry have been
doing regarding the anti-netting devices. I made a video clip using Larry's
photos and some underwater clips from my own collection and placed it on
youtube. You can see the clip on the following link:
Thank you all again for your donations! Next year we have to organize
placing these net-busters around one of the islands near Cape Maclear.
Logistics, logistics, logistics.... even if you say it three times it won't get
easier!
Enjoy your cichlids!
AdSenast redigerad av admin; 17 November 2009, 17:49.Christian Alfredsson
Tekniskt ansvarig ZoopetKommentar
-
Trevlig video - får själv skärpa till mig lite och skänka lite pengarAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Insamlingen fortgår - senaste rapporten: Vid årsskiftet hade fonden fått in totalt 18.868 USD (ca. 150.000 kr), varav 3.205 USD från Norden (ca. 25.600 kr).
Man funderar på att fortsätta med att sätta ut AND-enheter också på andra ställen som vid öarna Mumbo och Thumbi West så det finns all anledning med att fortsätta skänka bidrag till detta miljöprojekt.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
ska med ge en peng när lönen kommer!Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Då har jag donerat 20 dollars till. Gör det du med! Jag vill gärna bidra till bevarandet av Malawiciklider.Christian Alfredsson
-
Donationer har varit stängda ett tag men är nu öppna igen. Fick detta brev från Ad:
I had temporarily suspended the donate button of the Stuart M. Grant Fund because there were problems finding a new owner for the facilities on Maleri Islands. In the meantime we have found a new owner who is willing and ready to continue to produce and place the anti netting devices. I'll be in Malawi in May to meet with the new team and will report on the developments in June when I've returned. I have just reinstated the donate button and I thank you already in advance for your generosity.Christian Alfredsson
Kommentar