Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • drd
    • March 2004
    • 5586

    Hus ?? Wtf Nubi ?

    nu sörjer vi en legend här och du kommer med mäklarbladder mitt i alltihopa ?
    ________________________________________________

    Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

    Kommentar

    • VisualDarkness
      • February 2010
      • 7417

      För att citera min kompis som är ett stort Dio-fan angående att Dio ska vara odödlig:
      "Det är synd att mänskliga kroppen inte klarar mer än 150år"
      180l Sällskap:
      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
      60l Asien:
      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

      Kommentar

      • Gaffel
        • December 2007
        • 6200

        Ursprungligen postat av eriahl
        Vi såg Draktämjaren idag och den var helt ok. Men filmen gick på bägge sidor ut på. Totalt hjärnsläpp nu kommer inte på vad det heter så vi säger gardinen. Dryga halvmetern iaf. Regeringen går iväg för att tala om det men dörrskiten är låst. Stackars den som ev behöver toabesök. Funderade på att själv gå dit men då hade nog dörren blivit övertalad på ett finkänsligt sätt att öppna sig. Efteråt går vi pch en annan mor och son till kiosken. Står en skylt utanför den låsta dörren att gå dit om tekniska problem..... Löste sig smidigt och trevligt bemötta och vi får gratisbiljett till valfri film. Dörren ska inte vara låst så den skulle dom kolla på en gång. Men bara vi som går dit alla andra bara gick. Sicka puckon.
        Med ett förflutet som biografmaskinist kan jag berätta att filmduken/scen förr i tiden doldes av en gobeläng, nu kallas det bara ridå!
        Life's a bitch and then you die..
        "I might be right handed but im always left-winged"
        Skriv på!

        Kommentar

        • eriahl
          • April 2004
          • 5681

          Är det den här du tänker på http://www.hemverket.se/

          Tack. Mina två hjärnceller strejkade.
          Senast redigerad av eriahl; 17 May 2010, 13:36.
          "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

          Kommentar

          • Nubi
            • March 2009
            • 9026

            Ursprungligen postat av hannesc
            väldigt okänsligt nubi! vi är i sorg här!!

            Dio can u hear me? I am lost and so alone...
            Han finns där, kanske bor han i din lgh

            Ursprungligen postat av drd
            Hus ?? Wtf Nubi ?

            nu sörjer vi en legend här och du kommer med mäklarbladder mitt i alltihopa ?
            Ledsen pojkar, jag har inte missat det, prioriterade ngt som är mer "levande"
            Kan bli rejält aktuellt med flytt. Därför okänsligheten.
            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
            Fiskbloggen

            Kommentar

            • Nubi
              • March 2009
              • 9026

              Många äldre kvinnor vågar inte gå ut på kvällen....stämmer det mumin
              Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

              Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
              Fiskbloggen

              Kommentar

              • VisualDarkness
                • February 2010
                • 7417

                Ursprungligen postat av Nubi
                Många äldre kvinnor vågar inte gå ut på kvällen....stämmer det mumin
                Mumin är inte "äldre kvinna", hon är ung och vital! Att tanter som du Nubi inte vet vad artighet är...
                180l Sällskap:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                60l Asien:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                Kommentar

                • Nubi
                  • March 2009
                  • 9026

                  allt jag råkar säga idag blir bajs, så det är bäst att stänga mun
                  Hahaha, jag vart förvånad när folk på jobbet sa "hur vågar du gå själv hem när du slutar kvällspasset"
                  Ehm...lilla Strängnäs, här händer det INGET!
                  Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                  Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                  Fiskbloggen

                  Kommentar

                  • VisualDarkness
                    • February 2010
                    • 7417

                    Ursprungligen postat av Nubi
                    allt jag råkar säga idag blir bajs, så det är bäst att stänga mun
                    Hahaha, jag vart förvånad när folk på jobbet sa "hur vågar du gå själv hem när du slutar kvällspasset"
                    Ehm...lilla Strängnäs, här händer det INGET!
                    Dessutom är det sä jäkla överdrivet. Några råkar ut för något och helt plötsligt låter det som att man blir mördad om man sätter en fot utanför dörren. Det är som den procentuella för barnrov som alla verkar tro sker hela tiden, minimalare än minimalast. De flesta olyckorna sker trots allt i hemmet och de flesta allvarliga våldsbrotten är inte precis oprovocerat gatuvåld.

                    När ska folk sluta falla för tidningsrubriker?
                    180l Sällskap:
                    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                    60l Asien:
                    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                    Kommentar

                    • Nubi
                      • March 2009
                      • 9026

                      Jag vet att det finns två gäng som gör staden osäker, men jag har aldrig känt mig rädd eller tvekat för att gå ner på stan när det blir mörkt. Herregud ja går ju ibland mitt i natten med hunden på stan och det är helt dött
                      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                      Fiskbloggen

                      Kommentar

                      • VisualDarkness
                        • February 2010
                        • 7417

                        Ofta så råkar man ut för mer ju räddare man är. En våldsman (eller kvinna) tänder oftast på övertag och makt, ser man rädd ut är man med andra ord mer lovande offer.

                        Det hände banne mig minst lika mycket förr, bara att världen har krympt.
                        180l Sällskap:
                        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                        60l Asien:
                        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                        Kommentar

                        • Mumin
                          • October 2007
                          • 3837

                          Visual Darkness, stor puss på näsan från den vitala gamla tanten!!
                          Nej, jag är inte rädd varken på dagen eller natten. Jag hamnar mycket sällan i konflikt numera, annat var det när jag var ung, då var jag faktiskt klassens värsta bråkstake och slagskämpe.
                          Vilket på 70-talet var mycket ovanligt, så jag åkte sällan fast, det var liksom ingen som trodde att en tjej slogs på det sätt jag gjorde. Fast i sanningens namn så var jag inte ute på stan och knacka pensionärer direkt, utan det var mest att jag gav igen på mina plågoandar i skolan.

                          Jag jobbar ju inne i Stockholms innerstad, och man får ju för all del bli lite streetsmart. Ser man sur och arg ut och glor, så kanske folk blir irrriterade tillbaks, osv, osv.

                          Jag tog mig fram ensam i stan från det jag var nio-tio så där och när jag ser på en del av de saker jag gjorde och var med om så kan jag hicka till, så här efteråt.
                          Som när jag var tretton-fjorton och följde med ett gäng fullständigt okända killar, som jag träffat på Eriksdalsbadet, på fest hela natten på andra sidan stan. Fast det hände ingenting och jag blev inte våldtagen, utan mer artigt tillfrågad om jag kunde tänka mig, och när jag inte kunde det så var det okej.

                          Och tunnelbana åker jag inte längre, men det beror på att det är så bökigt med rullatorn. Men rädd är jag inte.

                          Fast min sextonåring får inte åka hem från kompisar sent på natten med nattbuss, då vill jag köra i stället.


                          ( Puss på näsan är ett citat från lilla My, förresten!)
                          För mycket är inte nog!
                          Jag VILL ha en Elefantofon!!

                          Kommentar

                          • drd
                            • March 2004
                            • 5586

                            Strängnäs = staden dit stockholmarna kör som sista utväg när dom glömmer att besiktiga sina bilar inom rätt period.....tips till polisen !
                            Stå utanför bp´s grindar och ta folk med körförbud hehe
                            ________________________________________________

                            Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                            Kommentar

                            • Nubi
                              • March 2009
                              • 9026

                              Ursprungligen postat av drd
                              Strängnäs = staden dit stockholmarna kör som sista utväg när dom glömmer att besiktiga sina bilar inom rätt period.....tips till polisen !
                              Stå utanför bp´s grindar och ta folk med körförbud hehe

                              Du måste ha fått allt bakochfram.
                              Ingen fara, ni får väl veckonyheter från stockholm en gång i veckan

                              Bp´'s grindar? och vart skulle det vara ngstans?
                              Finns ett Bk, men inget Bp:P

                              Stockholmare tycker (ialf dolk som åker med ej besiktade bilar) stt Strängnäs är way too långt bort, därför hamnar de i Södertälje och Järna.
                              Workohollic de hamnar i Mariefred och Strängnäsbor kallas M-fred för Lilla Stockholms, husvillorna stiger och allt i stan är tokdyrt jämfört med Strängnäs. Strängnäs är änn inte där men på god väg, det märker man på huspriserna och alla workohollics som pendlar Strängnäs-Stockholm.

                              "Värre" ställen finns det, Flen, K-holm (sorry Hannes) H-näs. Det är mindre städer än Strängnäs, där hör/läser man om "folk" som knivhugger, hittats knivhuggen i trappuppgång mm. Det var där hoppafrånbalkongen började.
                              Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                              Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                              Fiskbloggen

                              Kommentar

                              • hannesc
                                • December 2009
                                • 13085

                                Ursprungligen postat av Nubi

                                "Värre" ställen finns det, Flen, K-holm (sorry Hannes) H-näs. Det är mindre städer än Strängnäs, där hör/läser man om "folk" som knivhugger, hittats knivhuggen i trappuppgång mm. Det var där hoppafrånbalkongen började.
                                katrineholm är ett paradis. haha

                                Kommentar

                                Arbetssätt...