Nyanmälda sedan förra rapporten - faktura har mailats ut.
Observera att det på fakturan anges den 1/1 som startdatum och 31/5 som slutdatum för betalperioden. Startdatum är 1/2 och slutdatum 31/1 2006.
batski
Robert
Onkel Persson
storfiskaren
Totalt har nu 233 st anmält sig
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Observera att det på fakturan anges den 1/1 som startdatum och 31/5 som slutdatum för betalperioden. Startdatum är nu preliminärt 1/2 och slutdatum 31/1 2006.
enio
heeke
Icko
Sabina
Andreas80
bissen
Totalt har nu 239 st anmält sig
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Observera att det på fakturan anges den 1/1 som startdatum och 31/12 som slutdatum för betalperioden. Startdatum är nu preliminärt 1/2 och slutdatum 31/1 2006.
danfr
snickar-micke
Stew
Totalt har nu 242 st anmält sig
Akvaristiska hälsningar
Observera att det på fakturan anges den 1/1 som startdatum och 31/12 som slutdatum för betalperioden. Startdatum är nu preliminärt 1/2 och slutdatum 31/1 2006.
Max
sehman
Totalt har nu 244 st anmält sig
Akvaristiska hälsningar
Hej Kjell Fohrman:-)
Blir gärna medlem men vad tänkte du att allt skulle kosta.
Räknar snabbt och det blir en en del massa pengar.
Förmodligen är det värt arbetet men tycker det är det fel att ta betalt.
Fast att vara målinriktad är aldrig fel!!
MVH Marta
Det är fullkomligt frivilligt om man vill bli GOLD-medlem eller inte.
Akvaristiska hälsningar
Observera att det på fakturan anges den 1/1 som startdatum och 31/12 som slutdatum för betalperioden. Startdatum är nu preliminärt 1/3 och slutdatum 28/2 2006.
Se denna tråd för info om tidsplanen http://www.zpet.se/forum/showthread.php?t=69947
Riva
idaj
Jeza
gigardt
PsyM
Totalt har nu 247 st anmält sig
Akvaristiska hälsningar
Kommentar