Ursprungligen postat av urbanandersson
Anmälan till Zoopet Gold
Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
-
Ursprungligen postat av GimboHejsan! Tänkte bara nyfiket kolla hur lång tid det tar innan man blir Gold medlem efter det att man betalt in. Förstår att ni har mycket annat att stå i med att få iordning på nya Zoopet.
Tack så mycket.
Sedan kan det ju variera hur lÃ¥ng tid det tar för betalningen att nÃ¥ oss - men tre vardagar fÃ¥r man nog räkna med att detta tar.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanUrsprungligen postat av GimboHejsan! Tänkte bara nyfiket kolla hur lång tid det tar innan man blir Gold medlem efter det att man betalt in. Förstår att ni har mycket annat att stå i med att få iordning på nya Zoopet.
Tack så mycket.
Sedan kan det ju variera hur lång tid det tar för betalningen att nå oss - men tre vardagar får man nog räkna med att detta tar.
Låter toppen. Får se om min betalning når fram till er idag. Betalade in i tisdags. Ska bli kul o se de nya funktionerna man får tillgång till.
/Daniel.-Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.Kommentar
-
255
Nyanmäld sedan förra rapporten - faktura har mailats ut.
Observera att det på fakturan anges den 1/1 som startdatum och 31/12 som slutdatum för betalperioden. Startdatum är nu preliminärt 1/3 och slutdatum 28/2 2006.
Se denna tråd för info om tidsplanen http://www.zpet.se/forum/showthread.php?t=69947
Signe
Totalt har nu 255 st anmält sigAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
258
Nyanmälda sedan förra rapporten - faktura har mailats ut.
Observera att det på fakturan anges den 1/1 som startdatum och 31/12 som slutdatum för betalperioden. Startdatum är nu preliminärt 1/3 och slutdatum 28/2 2006.
Se denna tråd för info om tidsplanen http://www.zpet.se/forum/showthread.php?t=69947
Henreb
elefantungen
Svensson
Totalt har nu 258 st anmält sigAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
259
Nyanmäld sedan förra rapporten - faktura har mailats ut.
S_sund
Totalt har nu 259 st anmält sigAkvaristiska hälsningar
Kjell
Kommentar