Så här har nog ingen beskrivit rockor förut som i denna kärleksförklaring till arten. Du har definitivt sålt in den till mig kan jag säga. Hela din resa som kröntes med denna operationen har varit både spännande och rörande att läsa om. Sedan tycker jag att det verkar som om det lossnat med skrivandet i sig. Tycker dumer och mer får med dig dina reaktioner i texten så att det också blir himla intressant läsning, Jesper. Blir imponerad överlag.
Det där självklara att jag gör vad fan som helst för den här varelsen ger högsta respekt från min sida.
Sedan är det faktiskt så att det du skriver känner jag igen. Nu vet du hur jag har det med diskusarna när jag sitter och jollrar med dem i karantänkaret. Så du har helt rätt att så där är det med diskus om man går all-in känslomässigt. Undrar om diskusar och rockor funkar i samma kar. De är ju lika kinkiga med vattnet?
Det där självklara att jag gör vad fan som helst för den här varelsen ger högsta respekt från min sida.
Sedan är det faktiskt så att det du skriver känner jag igen. Nu vet du hur jag har det med diskusarna när jag sitter och jollrar med dem i karantänkaret. Så du har helt rätt att så där är det med diskus om man går all-in känslomässigt. Undrar om diskusar och rockor funkar i samma kar. De är ju lika kinkiga med vattnet?
Kommentar