Perfekt svar! nu fick jag även en idé om hur jag ska göra sen. Tackar.
Drömmen om ett Discusakvarium
Kollaps
X
-
Först vill jag säga grattis till vinsten. Den är du verkligen värd med ditt enormt fina diskuskar.
För det andra säger jag så här. Samma sak som andra här sagt dig. Lägg inte ner din tråd. Ta en paus och kom igen när lusten faller på.
Jag har själv inte varit så himmelens aktiv här på zoopet på sista tiden. Karen tuffar på och inga stora saker händer egentligen. Det är väl så det ska vara när allt kommit i balans. Fiskar o räkor äter o skiter som de ska. Simmar glatt på som de ska också. Växterna sköter sig. Vardagslunken har infunnit sig så att säga..
Jag tittar in här ibland i tysthet. Säger inte så mycket. Läser mest bara..
...........Juwel 180 l + räkkub aquael 20 l
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=155429
Ordning är till för idioter - Genier behärskar även kaos !!!
Kommentar
-
Nu måste man ju bara flika in o säga grattis till månadens snyggaste akvarium
En sak som är riktigt kul är det faktum att man har varit med från allra första början från tanke till utförande , det har varit en riktigt härlig resa såhär långt , själv har jag haft fullt upp med mina olika akvarier och underhållet av dessa med allt annat som behövt göras här ikring , just nu är även karantänkaret igång då en av våra stor rödturkar inte sett speciellt pigg ut på sistone , mörk i färgen och snabb andning men äter ok , trodde först att det var flagellater men jag tycker mer att det ser ut som gälparasiter så nu är jobbet igång för att få honom tillbaka till god hälsa igen.Kommentar
-
Tack mina vänner för vänliga kommentarer. Eftersom ni är mina vänner kan jag inte låta bli att visa en bild på ett mycket älskat yngel. Inte Diskusar utan något bättre. Min son fick sitt första barn nyss. En dotter. Så nu är jag en extremt stolt och komplett nyförälskad Farfar Jag såg henne för första gången idag och tittar regelbundet med bultande hjärta på denna söta flicka:
Livet är bra magiskt iblandKommentar
-
Grattis Gissar att det blir annat foder än nykläckt artemia för det ynglet."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Tack! Nja det fungerar lite som med Diskusar (som jag förresten tror vi står genetiskt mycket nära) Näringen produceras av mamman och i många fall i 6 månader.Kommentar
-
Ja Inger, tror nästan det själv Det är förunderligt hur många människor man får plats med i sitt hjärta.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja det är sanslöst coolt. Synd bara att man oroar sig för alla dessa också. Men det är nog baksidan på kärlek det.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Precis. Wow Deluxe Känns alldeles pirrigt när man nu mött henne.Kommentar
-
Kommentar