Halloj! Tänkte det var dags för mig att komma tillbaka. Har haft diskus mm innan men nu är ett stort kar på g efter nästan 4 års uppehåll med flytt osv. Kommer skynda långsamt. Tålamod 😃. Akvariet kommer bli ca 190x90x70 cm lxbxh. Kommer beställa på diamantenaquarien.de. Ska dela av mitt vardagsrum så fort tjejens lägenhet är såld och hon inflyttad. Fisk blir Sydamerika.
Belysning håller på att byggas. Blir LED. 16 cree xm-l2 ww, 16 cree xm-l2 cw och 16 xt-e royalblue. Använder makersleds heatsinks. Meanwelldrivare. Allt kommer styras via min profilux och vara helt dimmbara. Pump till sumpen blir en 4000l/h Royal Exclusiv.
Inredning blir sten, rötter lite växter och vit sand. Kommer även ha co2 och ozon som styrs via profiluxen.
Belysning håller på att byggas. Blir LED. 16 cree xm-l2 ww, 16 cree xm-l2 cw och 16 xt-e royalblue. Använder makersleds heatsinks. Meanwelldrivare. Allt kommer styras via min profilux och vara helt dimmbara. Pump till sumpen blir en 4000l/h Royal Exclusiv.
Inredning blir sten, rötter lite växter och vit sand. Kommer även ha co2 och ozon som styrs via profiluxen.
Kommentar